Facebook

Bedrijfstrainingen.

Bedrijven, winkels en organisaties krijgen steeds meer met (verbaal) geweld te maken. Het is geen uitzondering meer wanneer werknemers tijdens hun werk te maken krijgen met grove beledigingen, bedreigingen of zelfs met fysiek geweld. Wanneer werknemers daarmee worden geconfronteerd kunnen ze zo emotioneel geruïneerd zijn dat er soms een hele tijd overheen gaat voordat ze weer aan het werk kunnen of zelfs maar enigszins goed kunnen functioneren.

Weerbaarheidstrainingen worden vooral ingezet bij winkelpersoneel, beveiligers, balie medewerkers, dorpswachten e.d. De training is praktisch en uw personeel voelt zich meer zelfverzekerd om verstandig en daadkrachtig op te treden in bedreigende situaties. Assertiviteitstrainingen- en communicatietrainingen worden vooral ingezet bij bedrijven en organisaties die moeten beschikken over daadkrachtige communicatieve vaardigheden die gericht zijn op het beheersen en voorkomen van conflictsituaties en escalaties.

De volgende vaardigheden worden o.a. aangeleerd:

  • Bewustwording van persoonlijke vaardigheden & uitstraling
  • Stemgebruik en overtuigingskracht
  • Conflictbeheersing en deëscalatietechnieken
  • Intuïtietraining
  • Signaleringstraining
  • (Non)-verbale communicatietechnieken en weerbare uitstraling
  • Zelfverdediging

 

Elke training kan worden aangepast aan de betreffende doelgroep. Voor een training start wordt er in overleg met de klant een trainingsdoel opgesteld. Meerdere opties in overleg mogelijk.

 

De cursus staat onder leiding/super visie van Nico Waerts, Rijkserkend Instructeur Self-defence Sociale Weerbaarheid Nederland (IBA, NVBL, ISF).

Vandaag bij Stay Fit:

Algemene informatie